CMWP SDP wzięło wczoraj udział w konferencji pt. „Wizerunek przedsiębiorców w mediach w dobie kryzysu – jak media kształtują i jak mogą przełamywać stereotypy na temat biznesu”, organizowanej przez Krajową Izbę Gospodarczą i Program Promocji Kultury Przedsiębiorczości „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Zaproszeni przedsiębiorcy oraz dziennikarze i publicyści rozmawiali na temat roli mediów w informowaniu o biznesie, ale również o budowie optymalnych relacji między światem gospodarki, a światem dziennikarskim.

Dyrektor Wiktor Świetlik zabrał głos na temat: „Sporne kwestie: konflikty na linii przedsiębiorcy – media”.

Oprócz niego w spotkaniu udział wzięli:

 

Andrzej Arendarski, Prezes KIG;

– Prof. Witold Orłowski, Główny Ekonomista PricewaterhouseCoopers, Dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej;

– Anna Szcześniak, Biuro programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”;

– Hubert Biskupski, Zastępca Redaktora Naczelnego „Super Expresu”;

– Andrzej Godlewski, Zastępca Dyrektora TVP 1;
– Marcin Beme – Audioteka;
– Jolanta Tourel – Word Trade Center Warsaw;
– Stanisław Wodyński, Prezes Zarządu, Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim S.A. – dziewięciokrotny laureat programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”