Lepiej wierzyć w siłę mediów, łatwiej się potem przed nią obronić – Jolanta Hajdasz, dyr. CMWP SDP w najnowszym tygodniku „Sieci” o prowokacjach mediów wobec Prezydenta Andrzeja Dudy i roli mediów w kampanii prezydenckiej
Media w demokracji zawsze odgrywają bardzo ważną rolę, ale w tej kampanii prezydenckiej była ona wyjątkowa. Miały decydujący wpływ na decyzje wyborcze zarówno w pierwszej jak i w drugiej turze - mówi dr Jolanta Hajdasz, dyr. CMWP SDP w rozmowie z red. Aleksandrą Jakubowską dla tygodnika "Sieci" . Wywiad ukazał się w wydaniu papierowym 13 lipca b.r. Poniżej publikujemy jego fragmenty : (...) Aleksandra Jakubowska : Czy wolność słowa jest wartością tak nadrzędną, że nie ma żadnych granic, a jeżeli ma, czy w tej kampanii jakieś zostały przekroczone? Jolanta Hajdasz : Wolność słowa nie jest wartością samą w sobie. Granicą jest [...]